5 comentarii la “Dizolvăm castane în căcat

  1. Ai dreptate, sistemul nu iubeste poporul, de multe ori ma intreb daca exista acel sistem…

    Poate ca discutia e mult prea politica si complexa…e si vina sistemului, dar suntem din pacate si o tara de sclavi, si asta vom ramane…

    Nu esti las daca decizi sa nu traiesti in Romania, ca sa traiesti in Romania, trebuie sa te potrivesti profilului de roman docil, tembel, incult, invidios, fara valori, fara vise, fara speranta, fara inima.

    Zboara liber ca pasarea cerului, din fericire totusi partea buna a conventiei cu EU este ca nimeni nu te retine acolo, poate doar familia sau prietenii, daca nici ele, curaj si inainte. In Romania am invatat ca nu exista inainte ci doar plutire la acelasi nivel cu eforturi disperate, sau cadere libera rapida.

    O sa fi mult mai apreciat altundeva

    Bafta

  2. Pingback: Romania la rascruce de…ziar « Wordpress

  3. Mi-a placut articolul , am dat peste el cand cautam o imagine sugestiva pt un post, am folosit imaginea postata aici, si am ramas 2 minute sa citesc si articolul.
    …dezarmant de penibil…

  4. Foarte frumos articolul, sincer sa fiu si eu asi vrea sa plec dupa ce termin scoala, poate o sa imi fie greu fara familie dar asa e mai bine decat sa stau aici…
    PS: si eu am gasit articolul datorita poze ca DanN

Lasă un răspuns

