3 comentarii la “Dragi cititori,

    • O fi greu, dar la randul meu si eu apreciez mai mult un text scris cu diacritice, decat unul fara. Singura solutie pe care o am momentan este sa scriu textele in word si apoi sa le import aici. Inca nu stiu cum sa fac sa scriu direct in wordpress cu diacritice; probabil ca trebuie sa-mi iau domeniu si sa-mi instalez un plugin. Insa mai e pana sa-mi cumpar domeniu. Pana atunci insa, voi face asa…

  1. p.s. ai ratat „inteleaga”, nu ai pus la tz (ca la mIRC), iar diacritice exista in wordpress, doar ca nu toate. Ai acolo in meniul de editare articol insert simbol, reprezentat de semnul omega, daca nu ma insel 😀

Lasă un răspuns

