3 comentarii la “Sa le ia dracu de telefoane mobile!

  1. Am trait si mai mult de o zi fara telefon si sincer nici nu stiu de ce il mai caram cu noi.Al meu de exemplu imi da numai dureri de cap…se inchide cand mi-e lumea mai draga si dupa aia ma trezesc cu cel putin doi-trei prieteni furiosi k nu le-am raspuns la telefon…ei bine…cum era oare cand lumea vorbea prin scrisori??cred ca nu exista nici riscul de tumoare pe creier si nici de impotenta…

  2. Atata timp cat nu esti in vacanta, nu prea poti renunta la mobil. Uite, de exemplu, eu am hotarat astazi sa merg pana in colt la magazin fara sa iau mobilul cu mine. Pana sa ajung acasa aveam deja un apel si un mesaj pierdut. Este ceva de domeniul incredibilului! Ca sa nu mai vorbesc despre noptile in care nu putem dormi din cauza ca ne suna unii sa faca glume sau ca nu au ei chef sa doarma.
    Telefoanele mobile au fost mereu un subiect controversat, au facut si rau, dar au facut si bine.
    Tin minte ca cea mai relaxanta calatorie a mea a fost una de 2 zile la Tismana, unde eram in afara ariei. Ce coincidenta! Are legatura cu mobilul!

Lasă un răspuns

